SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sky i Unilever popierają branżową inicjatywę mającą na celu rozwiązanie kryzysu klimatycznego

Branża reklamowa uruchomiła projekt Ad Net Zero, która wzywa marki i agencje do zobowiązania się do pięciopunktowego planu redukcji emisji CO2. W projekt zaangażowały się Sky, Unilever i The Guardian, by wspólnie ze Stowarzyszeniem Reklamy (AA) i innymi stawić czoła śladowi węglowemu w brytyjskiej branży reklamowej.

Dołącz do dyskusji: Sky i Unilever popierają branżową inicjatywę mającą na celu rozwiązanie kryzysu klimatycznego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl