Joanna Pełeszok za Karolinę Zajdel-Pawlak w zarządzie AGB Nielsen Media Research
Z zarządu spółki AGB Nielsen Media Research zajmującej się badaniem oglądalności telewizji została odwołana Karolina Zajdel-Pawlak, zastąpią ją tam Joanna Pełeszok. Zajdel-Pawlak pozostaje dyrektor zarządzającą NielsenIQ w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Joanna Pełeszok za Karolinę Zajdel-Pawlak w zarządzie AGB Nielsen Media Research
Tak w ogóle to inną kwestią wymagającą doskonalenia w "pomiarze NAM" jest chyba, np.: "streaming meter", jeżeli chodzi o sam jego pomiar i "dane wyjściowe" w gospodarstwie domowym, ale i w ogóle by oglądalność, m. in. TV, była mierzona poza nim(gospodarstwem domowym) i by objętych nim("streaming metrem") było 100% osób - "panelistów" - posiadających jakikolwiek dostęp do Internetu.
https://binance.com/en/register?ref=21890971