SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencje dsk i Partner of Promotion zajmą się strategią i kreacją kampanii „Bezpieczny przejazd”

Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe wybrała w przetargu agencje dsk i Partner of Promotion, by opracowały strategię i kreację kampanii „Bezpieczny przejazd”. Wartość kontraktu opiewa na kwotę 2,5 mln zł netto.

Dołącz do dyskusji: Agencje dsk i Partner of Promotion zajmą się strategią i kreacją kampanii „Bezpieczny przejazd”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
M
Od kiedy PoP zaczął ratować Fundację, bierze wszystko.
odpowiedź
User
Darek
tradycyjnie pod stołem ogarnięte
odpowiedź
User
demo
tradycyjnie pod stołem ogarnięte
inaczej sie nie da sorry not sorry
odpowiedź