SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agora obniżyła prognozę dla rynku reklamy. "2-5% spadku w 2012 r."

Grupa medialna Agora obniżyła swoją prognozę wartości polskiego rynku reklamy w 2012 r., poinformowała spółka w raporcie za II kw. Spółka spodziewa się, że wydatki reklamowe firm spadną w tym roku o 2-5%, wcześniej zakładała wzrost o 0-3% Najbardziej pogorszy się sytuacja gazet codziennych.

Dołącz do dyskusji: Agora obniżyła prognozę dla rynku reklamy. "2-5% spadku w 2012 r."

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl