SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agora rozwija ofertę Content Studia. „Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie”

Biuro reklamy portalu Gazeta.pl (Agora) chce w najbliższych miesiącach jeszcze mocniej postawić na ofertę Content Studia, w ramach którego powstają treści tworzone na zamówienie klientów. To m.in. artykuły, sesje zdjęciowe i materiały wideo. Rozwojem studia zajmuje się osobny zespół współpracujący z działem sprzedaży.

Dołącz do dyskusji: Agora rozwija ofertę Content Studia. „Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl