SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Badanie InScore od Millward Brown i LifeTube ma pomagać dopasowywać youtuberów do marek reklamodawców

LifeTube i Millward Brown zapowiedziały narzędzie badawcze o nazwie InScore. Ma ono umożliwić marketerom i agencjom na optymalne dopasowanie twórców YouTube’a do marek, które mogliby promować. - InScore jest naturalną konsekwencją bardzo dynamicznie rozwijającego się rynku YouTube i wideo-marketingu w Polsce - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube.

Dołącz do dyskusji: Badanie InScore od Millward Brown i LifeTube ma pomagać dopasowywać youtuberów do marek reklamodawców

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rynek
Co to za bełkot!!!??? Po co komu?
odpowiedź
User
Bob
Robią to dlatego, że naprawdę uwierzyli we własne kłamstwa o atrakcyjności Jutuberów dla potencjalnych reklamodawców. Stąd na przykład reklama pewnego piwa na kanale Abstrahuje, a wcześniej reklamowali golarkę również znanej firmy. Efekt raczej mizerny.
odpowiedź
User
Zażenowany
No co to komu? Maszynka do wciskania youtuberow z Lifetube. Skok na kase i tyle. Nadal liczy się mailing, dobre kampanie w internecie i strategia. A nie jakies abstra kliki.
odpowiedź