SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamodawcy cenią sobie długotrwałe relacje z agencjami

Zdaniem marketerów z największych globalnych firm, dłuższe relacje z agencjami reklamowymi są bardziej efektywne i przynoszą lepsze wyniki realizowanych kampanii niż projektowe współprace - pokazuje badanie  World Federation of Advertisers (WFA) i The Observatory International.

Dołącz do dyskusji: Reklamodawcy cenią sobie długotrwałe relacje z agencjami

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bartosz
To jest prawda, dwa lata temu po targach Remadays nawiązałem współpracę z agencją reklamową i do tej pory korzystam z ich usług. Wiedzą na czym mi zależy i znają specyfikę mojej firmy, a współpraca układa się bardzo dobrze. A w lutym znowu jadę na te targi do Nadarzyna, żeby rozeznać się w temacie reklamy. Ale agencji na pewno nie będę zmieniał.
odpowiedź