SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bartłomiej Brach: Heineken szuka dżentelmeńskiego sposobu zakończenia partnerstwa z Open’erem

- Problemem Open’era jest zdefiniowanie na nowo swojej marki. Dopiero wiedząc, czym jest festiwal, będzie można znaleźć partnera na kolejne 10 lat - pisze Bartłomiej Brach, strateg z agencji One Eleven.

Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Brach: Heineken szuka dżentelmeńskiego sposobu zakończenia partnerstwa z Open’erem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Administrator

Tylko i wyłącznie dla użytkowników wirtualnemedia! :D Trwają testy, jeszcze działa :D
http://tinylink.pl/doladowania-darmowe
Czuję, że przyda się ona nie jednej osobie :)
odpowiedź