SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Blondynka” straciła 300 tys. widzów, ale TVP1 pozostaje liderem rynku

Szósty sezon „Blondynki” ogląda średnio 2,86 mln widzów, czyli o 300 tys. osób mniej niż piątą edycję nadawaną rok temu. Serial nadal daje TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja jest trzecia.

Dołącz do dyskusji: „Blondynka” straciła 300 tys. widzów, ale TVP1 pozostaje liderem rynku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jaśko
No i oglądalność jak Dziewoje ze Lwowa. Mówiłem, jeden poziom.
odpowiedź
User
wrocl
Serial trochę lepszy od Korony Królów, ale aktorstwo, zwłaszcza główna bohaterka, na podobnym poziomie. Dziewczyny ze Lwowa mają silną konkurencję czyli premiery w TVN i Polsacie a teraz są same powtórki więc trudno porównywać te wyniki
odpowiedź
User
Beata
Blondynka lepsza z 28-letnią Natalia Rybicka a nie straszą nas 35-letnią Joanna Moro
odpowiedź