SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burberry z nowym logo i monogramem autorstwa Petera Saville'a

Firma odzieżowa Burberry po raz pierwszy od 20 lat zmieniła logo. Nowa identyfikacja zawiera również monogram „Thomas Burberry”, twórcy marki. Autorem projektu jest brytyjski dyrektor artystyczny i grafik Peter Saville.

 

Dołącz do dyskusji: Burberry z nowym logo i monogramem autorstwa Petera Saville'a

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aZaliż
Nie napracował się.
A efekt jest po prostu mizerny.
odpowiedź
User
Kittin
Krój pisma w nowym logo to nie Bodoni, Bodoni był w poprzednim.
odpowiedź
User
Tragizm
Zamienił stryjek siekierkę na kijek.
odpowiedź