SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Chilijskie wino Cono Sur jako sponsor Tour de France zyska mimo protestów francuskich winiarzy (opinie)

Marka Cono Sur na każdym polu jest wygrana. Awantura związana z Tour de France buduje świadomość marki i daje możliwość opowiedzenia o firmie i jej filozofii w bardzo naturalnym, nie reklamowym kontekście - zamieszanie wokół sponsorowania Tour de France przez chilijskie wino Cono Sur komentują dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Bartnik, Radosław Gawędzki i Łukasz Majewski.

Dołącz do dyskusji: Chilijskie wino Cono Sur jako sponsor Tour de France zyska mimo protestów francuskich winiarzy (opinie)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
oki
"Dla Cono Sur rower stał się symbolem będącym wyrazem szacunku dla pracowników oraz ich zaangażowania w proces tworzenia doskonałego wina, który przejawia się w poszanowaniu środowiska naturalnego." - co za korpobełkot !!!!!! czy lala czytała co wyprodukowały jej zwoje ?
odpowiedź
User
ja
Rower na etykiecie jest symbolem ekologicznego podejścia do tworzenia win w Cono Sur. Dlaczego ta babka gada o pracownikach to nie wiem...
odpowiedź
User
x
"Dodatkowo marka wprowadziła do portfolio produktowego linię Bicicleta i wciągnęła symbol roweru na opakowanie. Wejście w relację z Tour de France jest idealnym rozwinięciem pomysłu - twierdzi Bartnik."

Rower już od dawna był na etykietach win Cono Sur - w serii organic.
odpowiedź