SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Co wydarzyło się w 2018 roku w marketingu internetowym? Co przyniesie 2019 rok? (podsumowanie)

Jaki był miniony rok w branży marketingu internetowego? Jakie wydarzenia i trendy może przynieść 2019 roku? W drugiej części podsumowania opowiadają o tym menedżerowie czołowych agencji z tego sektora.

Dołącz do dyskusji: Co wydarzyło się w 2018 roku w marketingu internetowym? Co przyniesie 2019 rok? (podsumowanie)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karboksylowy
Mam wrażenie że większość portalowych podsumowań jest do siebie zadziwiająco podobna...
odpowiedź
User
WERONA
https://www.wosp.org.pl/fundacja/jak-wspierac-wosp/wesprzyj-online
odpowiedź
User
Andrzej
Jedną z najbardziej stabilnych usług w świecie marketingu jest SEO. Podczas gdy różnych technik marketingowych przybywa - mamy coraz bardziej targetowane płatne reklamy czy coraz większy udział Social Media, które w Polsce jeszcze nie są jeszcze aż tak popularne jak np w Azji. Wśród tego wszystkiego SEO wydaję się w miarę stabilne.

Pozdrawiam
https://bydgoszcz-pozycjonowanie-stron.pl
odpowiedź