SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola, Orange i Biedronka najbardziej kojarzone jako sponsorzy Euro 2016, a Robert Lewandowski jako bohater reklam T-Mobile

Coca-Cola przed Orange oraz Biedronką, a za nią Lotos - te marki po zakończeniu piłkarskich mistrzostw Europy znalazły się na szczycie rankingu spontanicznej znajomości sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski. Wśród marek, które reklamował w ostatnim czasie, Robert Lewandowski zdecydowanie najsilniej jest kojarzony z T-Mobile - wynika z badania ARC Rynek i Opinia na zlecenie Starcom Polska.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola, Orange i Biedronka najbardziej kojarzone jako sponsorzy Euro 2016, a Robert Lewandowski jako bohater reklam T-Mobile

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
holix
brawo do TM! kampania z Lewym niektórych mocno irytowała, ale przyniosła sukces, super! jak będą się jeszcze promować promocjami i ułatwieniami dla klientów, jak np. ostatnio to uproszczenie faktur w abonamentach, to już w ogóle ich polubię! ;P
odpowiedź
User
kuba
fakt, chyba z całej ekipy to t-mobile najlepiej na tym z lewandowskim zaszedł :P zresztą, też mam ten ich abonament bez dopłat więc lubię ich nie od dziś :)
odpowiedź
User
Rar
Właśnie mi Orange jakoś mało kojarzy się z reklamami na Euro, bardziej Lewandowski właśnie w reklamach T mobile był mocno zauważalny... i też zaskoczyła mnie ilość rzeczy które reklamował w tym okresie, ja w zasadzie wyłapałem go tylko w wyżej wymienionej reklamie i Huawei.
odpowiedź