SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Czesław Mozil reklamuje „świetlną wyprzedaż” Netii

Ruszyła kampania reklamowa Netii, w której operator promuje specjalną ofertę internetu z telewizją w cenie jednej usługi. Akcję przygotowały Scholtz&Friends, Mediacom oraz Vizeum.

Dołącz do dyskusji: Czesław Mozil reklamuje „świetlną wyprzedaż” Netii

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Radiowiec
Nie dziwne, że "Kampania skupia się głównie na radiu" - tam nie widać plagiatu z pajączkiem, cnie?
odpowiedź
User
pol
W czyjej głowie rodzą się myśli że Czesio kogoś do czegoś zachęci? On to chodząca ANTYREKLAMA.
odpowiedź
User
Brejktru
W czyjej głowie rodzą się myśli że Czesio kogoś do czegoś zachęci? On to chodząca ANTYREKLAMA.


Pomijając fakt, że skojarzenie "Internet" = sieć = pająk było na tapecie jakieś 15 lat temu. Istny brejktru komunikacyjny:)
odpowiedź