SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dawid Szczepaniak: tegoroczny Polski Konkurs Reklamy KTR pokazuje zespolenie digitalu i ATL-u, warto rozdzielić Grand Prix

Największa liczba nagród w kategorii Digital/Mobile, a najmniejsza w kategorii Media nie mogą być traktowane jako odzwierciedlenie jakiegokolwiek trendu na rynku. Świadczą jedynie o tym, że większość kampanii ma dziś swoją odsłonę internetową, jest w tej kategorii ogrom zgłoszeń - wyniki Polskiego Konkursu Reklamy KTR komentuje dla Wirtualnemedia.pl Dawid Szczepaniak z VML Poland.

Dołącz do dyskusji: Dawid Szczepaniak: tegoroczny Polski Konkurs Reklamy KTR pokazuje zespolenie digitalu i ATL-u, warto rozdzielić Grand Prix

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl