SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dino ma 54 sklepy więcej, sprzedaż 44 proc. w górę. „Klient jest bardziej ostrożny”

W zeszłym kwartale sieć sklepów Dino zwiększyła przychody rok do roku o 43,8 proc. do 5,54 mld zł, sprzedaż porównywalna wzrosła o 27,2 proc., a zysk netto sięgnął 270,7 mln zł Na koniec marca działało 2 210 sklepów firmy. - Jeśli chodzi o wolumeny, to widać, że klient jest bardziej ostrożny, robi bardziej przemyślane zakupy - opisuje Michał Krauze, dyrektor finansowy Dino.

Dołącz do dyskusji: Dino ma 54 sklepy więcej, sprzedaż 44 proc. w górę. „Klient jest bardziej ostrożny”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stan
To juz szczyt, dlaczego skasowaliscie mój komentarz.
odpowiedź