SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dyskonty wygrywają walkę o polskiego klienta. Liderami Biedronka i Lidl

Sieci dyskontowe będą zwycięzcami walki o portfele polskich konsumentów w najbliższych latach - wynika z prognoz firmy PMR dla rynku detalicznego w Polsce 2020-2024.W ciągu najbliższych czterech lat ich udziały rynkowe wzrosną o 5 proc. Małe sklepy, hiper- i supermarkety stracą na rzecz sieci Biedronka, Lidl, Aldi i Netto - szacuje PMR.

Dołącz do dyskusji: Dyskonty wygrywają walkę o polskiego klienta. Liderami Biedronka i Lidl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl