SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4,68 mln widzów eliminacyjnych meczów Polaków do MŚ 2022 w TVP, 72,69 mln zł z reklam

Wszystkie dziesięć eliminacyjnych meczów reprezentacji Polski do MŚ 2022 oglądało średnio 4,68 mln widzów w TVP1 lub TVP2 oraz TVP Sport. Wpływy z reklam wyniosły 72,69 mln zł z reklam - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: 4,68 mln widzów eliminacyjnych meczów Polaków do MŚ 2022 w TVP, 72,69 mln zł z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl