SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook manipulował danymi o skuteczności reklam. Szefowie serwisu nie chcieli naprawić błędu

Menedżerowie najwyższego szczebla w Facebooku wiedzieli o tym, że w jego systemie reklamowym tkwi błąd związany z zawyżaniem skuteczności reklam, jednak nie podjęli żadnych działań by to naprawić - wynika z dokumentów ujawnionych podczas procesu toczącego się pomiędzy Facebookiem a reklamodawcami. Wśród osób zaangażowanych w sprawę jest między innymi Sheryl Sandberg, szefowa firmy ds. operacyjnych oraz prawa ręka Marka Zuckerberga.

Dołącz do dyskusji: Facebook manipulował danymi o skuteczności reklam. Szefowie serwisu nie chcieli naprawić błędu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aaa
Do kłamstw i nadużyć się nie przyznaje ale chętnie budowała swój wizerunek, pisząc o przedwcześnie zmarłym mężu.
Sami oceńmy jaka to wspaniała dama biznesu i jaki to biznes. Tim Cook trafił w sedno.
odpowiedź