SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook przyznaje się do błędu w pomiarach skuteczności reklam i zapowiada nowe narzędzia do ich weryfikacji

Facebook przyznał oficjalnie, że niektóre raportowane przez niego statystyki skuteczności reklam, a także zasięgów materiałów w Instant Articles mogły być zawyżone z powodu błędów w systemie. Serwis zapowiada zmiany w mechanizmach pomiarowych i większy udział firm zewnętrznych w ocenie skuteczności reklam.

Dołącz do dyskusji: Facebook przyznaje się do błędu w pomiarach skuteczności reklam i zapowiada nowe narzędzia do ich weryfikacji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Newsman
Heh.
A naiwni płacą i płaczą.
odpowiedź