SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami reklamowymi, mocno w górę „Parkiet” i „Gazeta Wyborcza” (top10)

Przez pięć miesięcy br. wpływy z reklam dzienników zmalały rok do roku o 9 proc.  W tym okresie reklamodawcy zwiększyli jednak wydatki w niektórych gazetach, m.in. w „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, „Pulsie Biznesu” i „Parkiecie”.

Dołącz do dyskusji: „Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami reklamowymi, mocno w górę „Parkiet” i „Gazeta Wyborcza” (top10)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Z Expressu
Parkiet i Puls Biznesu mocno wzrosły. Parkiet to w sumie na sterydach reklamowych jest w tym roku. Brawo dla działu sprzedaży!
odpowiedź
User
Zac
to ekonomicznie logiczne że gazecie wyborczej o 1/3 rosną przychody z reklam przy jednoczesnym dużym spadku sprzedaży. Samorządy rządzone przez PO nie patrzą na sprzedaż kiedy się reklamują.
odpowiedź