SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” zyskują reklamowo, w dół „Polska” i „Metro” (TOP 10)

Największe wzrosty cennikowych przychodów z reklam w pierwszych siedmiu miesiącach br. osiągnęły „Nasze Miasto”, „Puls Biznesu” i „Rzeczpospolita”. Największy spadek zanotowało „Metro”, mniej zarobił także „Super Express”.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” zyskują reklamowo, w dół „Polska” i „Metro” (TOP 10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dziadek Radosław
Efekt Witka?:-)
odpowiedź