SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GfK i Nielsen Media Polska wprowadzają nowe narzędzie do planowania kampanii telewizyjnych dla firm z branży FMCG, OTC i detalistów

Firmy badawcze GfK Polonia i Nielsen Media Polska wprowadzają na rynek Ametyst – narzędzie do planowania i kupowania kampanii telewizyjnych dla firm z branży FMCG, OTC oraz detalistów.

Dołącz do dyskusji: GfK i Nielsen Media Polska wprowadzają nowe narzędzie do planowania kampanii telewizyjnych dla firm z branży FMCG, OTC i detalistów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BUHAHA
Kwintesencja polskiego grajdołka - po 20 latach mierzenia oglądalności za pomoca wilgotnego palca dodano .... NARZĘDZIE : )))
Jak ktoś nie czuje szczytu obciachu, że na podstawie 7 osób bada się telewizje regionalne, a 5 osób wystarcza żeby opisac oglądalność kanałów biznesowych. Walnijcie sie w łeb ściemniacze i oszuści
odpowiedź