SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google przedstawia Topics API zamiast plików cookies. Targetowanie reklam na podstawie zainteresowań użytkowników

Google zapowiedział wprowadzenie interfejsu Topics w ramach rozwiązania Privacy Sandbox, które wiąże się z wycofaniem plików cookies z przeglądarki Chrome. Jednocześnie Google zapowiedział, że Topics API zastąpi wcześniejszy projekt o nazwie FloC.

Dołącz do dyskusji: Google przedstawia Topics API zamiast plików cookies. Targetowanie reklam na podstawie zainteresowań użytkowników

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szampans
Google nie pozwoli stronom, bo produkt (dane o internaucie) trzeba kupić (od Google) a nie wziąć za darmo.
odpowiedź
User
ale jak to?
Google nie pozwoli stronom, bo produkt (dane o internaucie) trzeba kupić (od Google) a nie wziąć za darmo.

No ale przecież strony korzystają z Ad Managera, albo innych rozwiązań reklamowych od Googe.
odpowiedź
User
Szampans
No ale przecież strony korzystają z Ad Managera, albo innych rozwiązań reklamowych od Googe.

To, z czego kto korzysta jest nieistotne.
Przeglądarka nie jest stroną w relacji strona www przeglądający. Nie może więc narzucać, co strony transakcji sobie przekazują. W szczególności nie może decydować, co widzą lub nie.


odpowiedź