SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google wprowadza zielone oznaczenia linków sponsorowanych, mogą być mylone z wynikami organicznymi

Google wprowadził w swojej wyszukiwarce nowe oznaczenia linków sponsorowanych, które teraz będą mieć kolor zielony. To może wprowadzać w błąd niektórych użytkowników, ale Google twierdzi, że internauci potrafią odróżnić wyniki promowane od organicznych.

Dołącz do dyskusji: Google wprowadza zielone oznaczenia linków sponsorowanych, mogą być mylone z wynikami organicznymi

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szandoor
A to na Google są jakieś reklamy ......... bo od dobrych kilku lat żadnej nie widziałem ..... (ADblock)
odpowiedź