SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google zakazuje reklam na temat wyników wyborów w USA po zamknięciu lokali wyborczych

Google szykuje się na amerykańskie wybory prezydenckie - po zakończeniu głosowania 3 listopada w wyszukiwarce nie ukażą się już żadne reklamy wyborcze. Istnieje bowiem obawa, że politycy ogłoszą w nich zwycięstwo, zanim wszystkie głosy zostaną policzone.

Dołącz do dyskusji: Google zakazuje reklam na temat wyników wyborów w USA po zamknięciu lokali wyborczych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
niesamowite- jakaś korporacja sobie czegoś zakazuje, na szczęście nie jest monopolistą absolutnym
odpowiedź