SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google zaostrza zasady reklam politycznych. Koniec z brakiem informacji o sztucznej inteligencji

Google wprowadza aktualizację zasad dotyczących treści politycznych. Wszyscy zweryfikowani reklamodawcy przekazów politycznych nie będą już mogli bez wyraźnego oznaczenia publikować treści wykorzystujących sztuczną inteligencję. Zmiany nie obejmą jednak trwającej w Polsce kampanii wyborczej - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Google zaostrza zasady reklam politycznych. Koniec z brakiem informacji o sztucznej inteligencji

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Opo
Tylko niech mi ktoś powie dlaczego mam takie wewnętrzne przekonanie że dla lewicy ( szczególnie ekstremalnej lewicy) zasady przestrzeganie tych zasad będzie wyglądało rożnie ?
Używanie pan w odniesieniu do pana Romana - zabronione bo dziś identyfikuje sie jako to i właśnie zranię jego uczucia
Spalić biblie ? Żaden problem bo wolność słowa i nikomu to nie przeszkadza ( co ciekawe nie odnosi sie to do świętych ksiąg innych religii )
odpowiedź
User
Bruce
Zasady nie będą dotyczyć partii/ugrupowań lewicowych.
Tego możemy być pewni.
odpowiedź
User
Paweł
Dlaczego sk..wiel google zna moje poglądy polityczne
odpowiedź