SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa OLX wprowadza rejection fee dla agencji reklamowych - 12 tys. zł

Wydająca serwisy ogłoszeniowe Grupa OLX wprowadza rejection fee dla agencji reklamowych kończących udział w przetargu na drugim etapie. Kwota wynagrodzenia będzie stała i wyniesie 12 tys. złotych. Dotyczy to wszystkich postępowań prowadzonych od początku tego roku. - Marketerzy zaczynają się orientować, że poważne traktowanie całego procesu przetargowego i samych jego uczestników ma bezpośrednie przełożenie na efektywność przetargu, a finalnie na efektywność rozwiązań, które na końcu otrzymują - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Kazimierczak, dyrektor strategiczny i partner w agencji Heart&Brain.

Dołącz do dyskusji: Grupa OLX wprowadza rejection fee dla agencji reklamowych - 12 tys. zł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja Klaudiusz
Bardzo słusznje, ponieważ wiele przetargów wcale nie małych firm to atrapy
odpowiedź
User
LF
Spoko. W Allegro funkcjonuje to od 2015 roku i sprawdza się bardzo dobrze.
odpowiedź
User
typer
powinoo byc w euro
odpowiedź