SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hejt w internecie dotyka także firm. Dla niektórych marek to sposób na walkę z konkurencją

Internetowa mowa nienawiści to problem nie tylko społeczny, lecz także biznesowy. Coraz więcej firm mierzy się z kryzysami wizerunkowymi, które wywołują negatywne komentarze w sieci, oszczerstwa konkurencji albo opinie niezadowolonych, byłych pracowników. Utrata wirtualnej reputacji może wywołać odpływ klientów i doprowadzić firmę do plajty – przestrzega dr Mateusz Grzesiak.

Dołącz do dyskusji: Hejt w internecie dotyka także firm. Dla niektórych marek to sposób na walkę z konkurencją

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hans
Tu jest dobrym przykładem Plus. Oferta i działanie operatora jest bez zarzutów, klienci sobie chwalą, a w necie potrafią ich zupełnie niesłusznie oczerniać.
odpowiedź