SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Instytut Książki wybiera agencję do kampanii promującej czytelnictwo

Instytut Książki rozpoczął przetarg dotyczący przygotowania i przeprowadzenia kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo w Polsce w 2021 roku. Jej budżet wynosi blisko 3,5 mln zł netto.

Dołącz do dyskusji: Instytut Książki wybiera agencję do kampanii promującej czytelnictwo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tak pytam
czy to jakiś ideologiczny syf?
odpowiedź
User
Zuzka
Moim zdaniem czytelnictwo powinno być promowane na każdym kroku. Coraz mniej Polaków czyta książki, a to błąd, bo one uczą, pobudzają wyobraźnie i wzbogacają wiedzę. Osobiście przez 5 miesięcy jakie minęło w tym roku przeczytałam 13 książek różnych autorów i różnych gatunków. Wczoraj np. skoczyłam przygodową książkę M. Matlengiewicza - Tajemnica Coca Coli. Mnie czytanie daje dużo radości. I jestem za takimi akcjami.
odpowiedź