SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internauci rzadko wykorzystują social media do spraw związanych z obsługą klienta

Konsumenci wykorzystują różnego rodzaju kanały do kontaktowania się z działami obsługi klienta, ale rzadko decydują się na media społecznościowe. Dlaczego?

Dołącz do dyskusji: Internauci rzadko wykorzystują social media do spraw związanych z obsługą klienta

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Bo od kontaktu z obsługą klienta są telefony, maile czy też formularze na stronach internetowych. Rewolucji w tej kwestii nie będzie!
odpowiedź
User
Karol
Zapomnieliście dopisać, że dane nie były zbierane w Polsce. Mamy u nas całkiem sporo dobrych wdrożeń obsługi klienta poprzez social media, z którego korzysta kilka już procent konsumentów.
Według badań dotyczących trendów (np. badania przygotowane przez Deloitte) w obsłudze klienta i wykorzystaniu różnych kanałów już wkrótce social media i czat mogą być głównymi kanałami kontaktu z działami obsługi klienta.
odpowiedź
User
fdf
A mundre głowy, ooops, tzn. heady i inne think tanki powymyślały, żeby wszystko załatwiać przez fejsika na stronie firmy w dziale kontakt nawet adresu e-mail nie ma!
odpowiedź