SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jeronimo Martins i Media Expert z najmocniej zwiększyły wydatki reklamowe, na czele Aflofarm przed Lidlem (Top10)

W ciągu pierwszych jedenastu miesięcy ub.r. najwyższy wzrost wpływów z reklam zanotowały telewizja, radio i kina. Wydatki reklamowe w tym okresie najbardziej zwiększyły firmy Terg (właściciel sieci Media Expert), Jeronimo Martins Polska (Biedronka, Hebe) i USP Zdrowie.

Dołącz do dyskusji: Jeronimo Martins i Media Expert z najmocniej zwiększyły wydatki reklamowe, na czele Aflofarm przed Lidlem (Top10)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Przykre... w czołówce producent odmóżdżającej chemii
odpowiedź
User
antonina
muszę przyznać że lubie robić zakupy w media expert
odpowiedź
User
nikky
to w Polsce nie wydaje się na reklamę w internecie ?
...a nie, to Kantar nie potrafi zebrać danych
Po co prezentowac takie dane ?
co to za pozycja OOH i metro ?
Redakcja powinna wytłumaczyć
odpowiedź