SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kantar Millward Brown i Kantar Polska ze spadkami wpływów, w górę zysk Kantar Media

W ub.r. Kantar Millward Brown zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 4,4 proc. do 83,66 mln zł oraz 2,8 mln zł zysku netto (wobec 866,7 tys. zł). Wpływy sprzedażowe Kantar Polska zmalały o 14,1 proc. do 53,5 mln zł, a wynik netto - z 1,06 mln zł zysku do 3,11 mln zł straty. Natomiast Kantar Media przy niewielkim spadku wpływów (z 8,51 do 8,39 mln zł) osiągnął wzrost zysku netto z 675,6 tys. zł do 1,23 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Kantar Millward Brown i Kantar Polska ze spadkami wpływów, w górę zysk Kantar Media

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czas sie zwijać
Lecą na twarz w dwucyfrowym tempie niczym usain bolt po rekord świata na 200 m :-)
odpowiedź
User
Czas czytać ze zrozumieniem
Lecą na twarz w dwucyfrowym tempie niczym usain bolt po rekord świata na 200 m
.
Spadek sprzedaży i dwukrotnie większy zysk, takiego "zwijania" można każdej firmie życzyć :-)
odpowiedź