SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja promująca Kasę Stefczyka i SKOK-i podwoiła zysk. 2 mln zł od wydawcy „Sieci”

W ub.r. przychody agencji Apella, zajmującej się obsługą marketingową m.in. SKOK-ów, Kasy Stefczyka i spółki Fratria wydającej „Sieci” i wPolityce.pl, zwiększyły się o 2,7 proc. do 20,48 mln zł. Zysk netto poszedł w górę z 1,18 do 2,22 mln zł, głównie dzięki 2 mln zł dywidendy od wydawcy „Sieci” i wPolityce.pl.

Dołącz do dyskusji: Agencja promująca Kasę Stefczyka i SKOK-i podwoiła zysk. 2 mln zł od wydawcy „Sieci”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Media
Co za obrzydliwe, mętne środowisko pisowskie.
odpowiedź
User
Kolo
Wszyscy zamieszani w SKOK-i powinni siedzieć, z Biereckim na czele
odpowiedź
User
AS
Uczciwości w tym biznesie to chyba nie za wiele...
odpowiedź