SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Każdy biegacz ma swój powód" w nowej kampanii New Balance

Marka obuwia sportowego New Balance wystartowała z kampanią „Każdy biegacz ma swój powód”, której celem jest obalenie wszelkich mitów dotyczących postrzegania siebie i innych jako biegacza. Marka udowadnia, że każdy ma w sobie pierwiastek biegacza, choć nie każdy jeszcze o tym wie.

Dołącz do dyskusji: "Każdy biegacz ma swój powód" w nowej kampanii New Balance

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nadal siara
Dzisiaj to obuwie plebsu i pospólstwa. Nigdy nie identyfikowałem się z żadną marką, chociaż oczywiście jedne postrzegam lepiej inne gorzej pod względem jakości ale i tego co o nich wiem nt etyki prowadzenia się, niemniej dysponując nieograniczonym budżetem na pewno nie kupiłbym BMW, Audi, właśnie tych kapci. Nosi się tak po prostu dzicz bez zasad z jaką nie chciałbym być kojarzony.

Pani z reklamy ma buzię typową dla KODziar czy innych alkoholiczek, które w zbyt obfitej ulewie upratrują sprawstwa PiS.
odpowiedź