SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konkurs na nowe hasło napoju Black, 10 tys. dolarów dla zwycięzcy

Firma FoodCare rozpoczęła konkurs na nowe hasło marketingowe napoju energetycznego Black Energy Drink. Autor zwycięskiego sloganu otrzyma 10 tys. dolarów.

Dołącz do dyskusji: Konkurs na nowe hasło napoju Black, 10 tys. dolarów dla zwycięzcy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Newsman
Warto mieć na uwadze, że wg regulaminu, organizator kładzie łapę na autorskich prawach majątkowych do wszystkich zgłoszeń. Niezależnie od tego, czy którekolwiek nagrodzi.
odpowiedź
User
Kuba
WHITE ENERGY DRINK
odpowiedź
User
Biuro prasowe FoodCare
Laureat otrzyma nagrodę po podpisaniu oświadczenia o przeniesieniu praw autorskich. Uczestników niebędących Laureatami zagadnienie to nie dotyczy. Zapisy regulaminu zostały zmienione tak, aby nikt nie miał wątpliwości co do kwestii odpłatnego nabycia przez FoodCare praw autorskich do sloganu, który zwycięży w konkursie i zostanie wykorzystany dla marki Black.
odpowiedź