SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Canal+ Polska „unowocześnia” telewizję

Krótko po ogłoszeniu ofert świątecznych Canal+ startuje z kolejnymi promocjami na dostęp do pakietów telewizji, tym razem z okazji trwającego Black Week. Nowe promocje wspiera kampania reklamowa realizowana m.in. w telewizji. W spocie reklamowym wystąpiło dwóch  dziennikarzy Canal+ – Marcin Rosłoń oraz Piotr Glamowski.

Z okazji Black Week Canal+ oferuje dostęp do paczki CANAL+ Seriale i Filmy z pakietami telewizji satelitarnej za 0 zł przez pierwsze trzy miesiące, dekoderem 4K DualBox+ w ofercie za 0 zł i bez opłaty aktywacyjnej oraz dostępem do Canal+ online dla każdego klienta bez dodatkowych opłat. Firma poinformowała w komunikacie, że właśnie w ten sposób „unowocześnia telewizję, dając dostęp nie tylko do oferty satelitarnej, ale również telewizji i bibliotek VOD online na niemal dowolnym urządzeniu, w tym również na dekoderze 4K DualBox+”.

Kreację do kampanii przygotował dział marketingu Canal+. Za produkcję spotu (w reżyserii Piotra Onopa) odpowiadał dom produkcyjny Under Ski Tower, a media do kampanii kupiła agencja Havas Media. Kampania reklamowa oprócz telewizji jest realizowana również w stacjach radiowych, social media i punktach sprzedaży.

Świąteczne oferty Canal+

Przed tygodniem platforma cyfrowa Canal+ przedstawiła pierwsze w tym roku bożonarodzeniowe promocje dla nowych klientów. Jedną z nich jest paczka Entry+ Canal+ Seriale i Film. W trakcie dwuletniej umowy przez trzy miesiące abonenci nic nie będą musieli płacić, a następnie abonament wyniesie 25 zł miesięcznie.

W skład wspomnianej wcześniej paczki wchodzą: Canal+ Premium, Canal+ Film, Canal+ Seriale, Canal+ Family, Canal+ 1 i Canal+ Dokument. Tym samym oferta nie obejmuje kanałów sportowych i Canal+ 4K Ultra HD. W pakiecie Entry+ są też dostępne: Canal+ Domo, Canal+ Kuchnia, Ale Kino+, Planete+, MiniMini+, TeleToon+, Novelas+, Kino Polska Muzyka, Polsat Music, Polsat News 2, a także kanały darmowe lub znane z naziemnej telewizji cyfrowej (TVP1, TVP2, TVP3, TVP Info, TVP Historia, TVP Kultura, TVP Polonia, TVP Rozrywka, TVP Dokument, TVP Sport, TVP ABC, TVN, TVN7, TTV, Metro, Polsat, Polsat 2, Super Polsat, TV4, TV6, WP, Zoom TV, Stopklatka, TV Puls, Puls 2, Tele 5, Dla Ciebie - CTV, Nowa TV, Nuta TV, Nuta Gold, Eska TV, Eska TV Extra, Polo TV, Eska Rock TV, Vox Music TV, 4fun Dance, 4fun.tv, Stars.TV, Power TV, TVS, TVC, Polonia 1, TV Okazje, Red Carpet TV).

Osoby, które zdecydują się na tę ofertę uzyskają bez dopłat dostęp do Canal+ online, który oferuje więcej kanałów w wersji dla abonentów niż dla subskrybentów. W przypadku tej opcji to 49 stacji oraz liczne biblioteki VOD. Usługa działa na telefonie, komputerze, tablecie, aplikacji na telewizorach Samsung, LG, Android TV (Sony, Philips, Xiaomi) oraz odtwarzaczach Apple TV.

Paczkę Canal+ Seriale i Filmy można łączyć również z innymi pakietami telewizji – np. z pakietem Relax+, który oferuje dostęp do 89 kanałów telewizyjnych (59 online), czy pakietem Extra+, w którym znalazło się 161 kanałów telewizyjnych (123 online). Tutaj również obowiązuje promocja 0 zł przez pierwsze trzy miesiące. Po tym okresie ceny zmienią się odpowiednio na 35 zł/mies. i 65 zł/mies. przez pozostały okres zobowiązania.

Oferty ze sportem, ale bez Viaplay

Klienci poszukujący sportowych emocji mogą zamienić paczkę Canal+ Seriale i Film na paczkę Canal+, która oprócz seriali i filmów oferuje dodatkowo dostęp do kanałów sportowych Canal+ Sport, na których można śledzić rozgrywki PKO BP Ekstraklasy, Premier League (dwa wybrane mecze), LaLiga EA Sport, Ligue 1 Uber Eats, PGE Ekstraligi i eWinner 1. Ligi Żużlowej, NBA czy oglądać tenisowe zmagania Igi Świątek w cyklu turniejów WTA Tour. Paczkę Canal+ można kupić z pakietem Entry+, Relax+ i Extra+. już od 45 zł/mies. i tak jak w przypadku wszystkich ofert telewizji satelitarnej otrzymać w cenie dostęp do serwisu Canal+ online.

Canal+ przygotował też świąteczne oferty dla fanów sportu i filmów. Za 70 zł miesięcznie można uzyskać dostęp do pakietu Entry+Sport. Obejmuje stacje sportowe Canal+, Eleven Sports i Polsat Sport Premium. Nie ma w nim Viaplay Medium (Bundesliga, Liga Europy UEFA, Liga Konferencji Europy UEFA, Premier League, wybrane gale KSW). Z pakietu Entry+Sport usunięto Viaplay już kilkanaście dni temu. Wówczas paczka kosztowała 60 zł. Później Viaplay powrócił w cenie 75 zł.

Niebawem skandynawska platforma może wycofać się z Polski. Fani filmów i seriali mogą wykupić paczkę Canal+ z pakietem Entry+ oraz HBO, Netfliksem oraz FilmBox za 100 zł/mies. Do dyspozycji klientów wybierających dowolną ofertę telewizji satelitarnej jest dekoder 4K DualBox+, który pozwala na odbiór telewizji w jakości obrazu 4K HDR z dźwiękiem Dolby Atmos. Dekoder 4K DualBox+ jest oferowany z opcjonalnym dyskiem twardym o pojemności 500 GB. Osoby, które podpiszą umowę (poza najtańszym pakietem Entry+) otrzymają bony Sodexo o wartości 100 zł.

Dołącz do dyskusji: Canal+ Polska „unowocześnia” telewizję

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
........
Nie prościej było zatytułować artykuł konkretnie, np. "Black Week w Canal+", a nie jak zwykle "cudować"?
5 3
odpowiedź
User
Znowu to samo
Kolejny click.bait w wykonaniu autora
2 1
odpowiedź