SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie media i telekomy tracą na giełdzie. „Wojna schłodziła oczekiwania wobec rynku reklamowego”

Od wybuchu wojny w Ukrainie Cyfrowy Polsat, Agora i Wirtualna Polska zanotowały dużo mniejsze spadki kursów niż główne wskaźniki warszawskiej giełdy. - Rynek medialny, oparty na wpływach z reklam, jest dość mocno skorelowany z tempem wzrostu gospodarczego. A teraz pojawiło się wiele czynników, które mocno schładzają oczekiwania co do dynamiki rynku reklamowego - zauważa Konrad Księżopolski z Haitong Banku.

Dołącz do dyskusji: Polskie media i telekomy tracą na giełdzie. „Wojna schłodziła oczekiwania wobec rynku reklamowego”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olll
tzw Polskie media sprzedaja tylko zenujaca propagande i brak im obiektywizmu ludzie to widza Ps za upadek gospodarki i drożyzne odopwiadaja politycy ze wszystkich opcji którzy podgrzewali atmosfere i budwalii sojusz z banderowcami reszta to bełkot
odpowiedź
User
Pawel
Aktualnie najbardziej oglądane są na żywo telewizje informacyjne pokazujące wojnę na Ukrainie m.in.TVPinfo.
odpowiedź