SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Leo Burnett Warszawa: wpływy 25 proc. w górę, 45 mln zł zysku dzięki dywidendom

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) zakończyła ub.r. zyskiem netto w kwocie 45 mln zł, głównie dzięki dywidendom od Starcomu i PGP Hub. Przychody sprzedażowe agencji zwiększyły się o 23,5 proc. do 23,57 mln zł, a liczba pracowników - o 22.

Dołącz do dyskusji: Leo Burnett Warszawa: wpływy 25 proc. w górę, 45 mln zł zysku dzięki dywidendom

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Brawo bg
Zysk 2x większy niż przychód. Brawo Autor!
odpowiedź