SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl promuje odświeżony koncept piekarniczy (wideo)

Sieć sklepów Lidl Polska w nowej kampanii pod hasłem "Piekarnia w sercu Lidla" promuje odświeżony koncept piekarniczy. Jej autorem jest agencja GPD.

Dołącz do dyskusji: Lidl promuje odświeżony koncept piekarniczy (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Jaka PIEKARNIA? Chyba DOPIEKARNIA. Podpieczone pieczywo jest mrożone, dostarczane do Lidlów i tam dopiekane.
odpowiedź
User
des
Pyszności mrożone pieczywo
odpowiedź
User
Odpiekarz
Odpiekarnia mrożonego pieczywa.
odpowiedź