SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl obciął wydatki reklamowe o 20 proc., Aldi i Carrefour z dużymi wzrostami

Sieci handlowe zwiększyły w I połowie br. wydatki na reklamę w mediach o nieco ponad 4 proc. Mocno wzrosły ich inwestycje w reklamę prasową i na outdoorze. Lidl zmniejszył budżet reklamowy o jedną piątą, a Aldi wydał blisko trzy czwarte więcej niż rok temu – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Lidl obciął wydatki reklamowe o 20 proc., Aldi i Carrefour z dużymi wzrostami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl