SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl wybiera agencję reklamową

Sieć sklepów Lidl Polska prowadzi przetarg na wybór agencji reklamowej, z którą ma pracować projektowo. Stałą obsługą reklamową sieci dyskontów zajmuje się od kilkunastu lat GPD Agency. 

Dołącz do dyskusji: Lidl wybiera agencję reklamową

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Obiektywny
Czyli kolejny przetarg polegający na drenażu pomysłów, a potem ich realizację przez tanią agencję spoza Warszawy.

Kiedy IAA, SAR, IAB i inne instytucje zaczną takie działania szkalować???
odpowiedź