SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marketerzy o koncepcji nowego, jednoźródłowego badania mediów. "Potrzebna jest współpraca wszystkich stron"

W połowie czerwca br. marketerzy ustanowili koalicję "Marketerzy dla lepszych badań", aby zadbać o reklamodawców i ich interesy w procesie tworzenia jednoźródłowego badania mediów nad którym pracuje KRRiT oraz Telemetria Polska w porozumieniu z rynkiem. Do koalicji dołączają kolejne firmy. - Wierzymy, że potrzebna jest współpraca wszystkich zainteresowanych stron, aby badanie spełniało oczekiwania całego rynku - komentują eksperci.

Dołącz do dyskusji: Marketerzy o koncepcji nowego, jednoźródłowego badania mediów. "Potrzebna jest współpraca wszystkich stron"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Telemetr
Belkot straszny, czytac sie tego nie da!
odpowiedź
User
planner
Przy jednoźródłowym badaniu będziemy w stanie efektywniej wydawać budżety mediowe, widząc faktyczny zasięg naszych kampanii. Będziemy mogli bardziej świadomie docierać z komunikatem do konsumentów, na przykład eliminować powtarzanie się tych samych treści dla danego odbiorcy czy też dobudowywać nową treść
A potem wybieraj w postępowaniu przetargowym najtańszą opcje CPP i agencja kupuje im najtańsze ratingi byle gdzie (pakiet).
odpowiedź