SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marki płacą Facebookowi za promocję materiałów na swój temat zamiast kupować reklamy u wydawców. „Szukają pomysłów na dotarcie do klientów” (opinie)

Zgodnie z popularną ostatnio praktyką reklamodawcy coraz częściej płacą Facebookowi za intensywne promowanie artykułów i innych materiałów na swój temat lub na temat segmentów rynku w którym działają. Wydane w ten sposób pieniądze nie trafiają do wydawców jako wydatki reklamowe. - To nie jest zupełnie nowa taktyka, a korzysta na niej głównie Facebook. Wielu wydawców jest zbyt mocno uzależnionych od serwisu, a w przyszłości granica pomiędzy artykułem, advertorialem i reklamą zupełnie się zatrze - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Jolanta Tkaczyk, Anna Robotycka, Sebastian Lipka i Daniel Biegaj.

Dołącz do dyskusji: Marki płacą Facebookowi za promocję materiałów na swój temat zamiast kupować reklamy u wydawców. „Szukają pomysłów na dotarcie do klientów” (opinie)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Radiowy rajdowiec
Facebook jest genialnym wynalazkiem! Można go lubić lub nie, ale ja go ostatnio bardzo doceniłem. Można wielu rzeczy się dowiedzieć o pewnych grupach ludzi. Wystarczy wejść na odpowiedni profil i poczytać komentarze. Na przykład ja się sporo dowiedziałem o słuchaczach radiowej Trójki - tej Trójki, jaka była przez kilkadziesiąt lat. Zaglądam czasem na profil "Ratujmy Trójkę", czytam komentarze. Załamuję ręce nad niskim poziomem kulturalnym ludzi tam piszących, ale przynajmniej mam rozeznanie, jaki typ ludzi był przez kilkadziesiąt lat targetem Trójki...
Facebook i profil "Ratujmy Trójkę" tylko utwierdził mnie w przekonaniu, że Trójkę trzeba mocno "przewietrzyć", tak żeby już w niczym nie przypominała tego pseudokultowego radia, jakim była przez dziesiątki lat. Utwierdziłem się w przekonaniu, że czas najwyższy stworzyć z Trójki nowe radio, nowy poziom, nową jakość. Dla nowych słuchaczy, a nie dla tych, którzy "słuchali kochanej Trójeczki od zawsze i się do niej tak bardzo przyzwyczaili, że blablablablabla".

DOŚĆ LEWACTWA W TRÓJCE!!! Dziękuję ci, Facebooku, że otworzyłeś mi oczy na prawdę.
odpowiedź