Marki płacą Facebookowi za promocję materiałów na swój temat zamiast kupować reklamy u wydawców. „Szukają pomysłów na dotarcie do klientów” (opinie)
Zgodnie z popularną ostatnio praktyką reklamodawcy coraz częściej płacą Facebookowi za intensywne promowanie artykułów i innych materiałów na swój temat lub na temat segmentów rynku w którym działają. Wydane w ten sposób pieniądze nie trafiają do wydawców jako wydatki reklamowe. - To nie jest zupełnie nowa taktyka, a korzysta na niej głównie Facebook. Wielu wydawców jest zbyt mocno uzależnionych od serwisu, a w przyszłości granica pomiędzy artykułem, advertorialem i reklamą zupełnie się zatrze - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Jolanta Tkaczyk, Anna Robotycka, Sebastian Lipka i Daniel Biegaj.
Dołącz do dyskusji: Marki płacą Facebookowi za promocję materiałów na swój temat zamiast kupować reklamy u wydawców. „Szukają pomysłów na dotarcie do klientów” (opinie)
Facebook i profil "Ratujmy Trójkę" tylko utwierdził mnie w przekonaniu, że Trójkę trzeba mocno "przewietrzyć", tak żeby już w niczym nie przypominała tego pseudokultowego radia, jakim była przez dziesiątki lat. Utwierdziłem się w przekonaniu, że czas najwyższy stworzyć z Trójki nowe radio, nowy poziom, nową jakość. Dla nowych słuchaczy, a nie dla tych, którzy "słuchali kochanej Trójeczki od zawsze i się do niej tak bardzo przyzwyczaili, że blablablablabla".
DOŚĆ LEWACTWA W TRÓJCE!!! Dziękuję ci, Facebooku, że otworzyłeś mi oczy na prawdę.