SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nadawca stacji Metro: wpływy 42 proc. w górę, strata zmalała o 6,5 mln zł

Spółka Green Content nadająca kanał Metro (należy do Discovery Polska) w ub.r. zwiększyła przychody o 42,5 proc. do 16,37 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych jej strata netto skurczyła się z 7,79 do 1,34 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Nadawca stacji Metro: wpływy 42 proc. w górę, strata zmalała o 6,5 mln zł

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Metro = Lepszy TVN7
Trzeba przyznać, że stacji tej bliżej dziś charakterem do dawnego TVN7. Metro dużo bardziej sprawdziłoby się w MUX2, a to dzisiejszy TVN7 (z paradokumentami i patoreality) zesłałbym do MUX8.
odpowiedź
User
Pablo
Niestety ale zawiodłem się na tym kanale, z początku pokazywali jeszcze Eda Stafforda czy Zagubionych, oraz pod Kopułą świetne seriale, był też Kolombo dobre klasyki teraz spadli na dno. Cały dzień Doktor House lub polskie paradokumenty kryminalne. Myślę że obecnie kanał jest d wycięcia z naziemnej no chyba że odbiją się od dna. Powinny załatwić nowsze programy Stafforda czy jakieś lepsze odpady z Discovery oraz serial na przykład jak Breaking Bad? Ale to niemożliwe...
odpowiedź