SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sigma Bis daje najniższą cenę w przetargu outdoorowym Ministerstwa Rolnictwa

Sigma Bis, Stroer Media, Media Group i agencja reklamowa dsk złożyły oferty w przetargu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na zakup powierzchni reklamowej na nośnikach outdoorowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Jedynym kryterium wyboru jest cena.

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis daje najniższą cenę w przetargu outdoorowym Ministerstwa Rolnictwa

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
designer
Czy kogoś to jeszcze dziwi, że państwowe przetargi wygrywa pan Hofman?
odpowiedź
User
ziko
czyli Sigma może oferować o 40% niższe ceny od właściciela nośników? nie chce mi się wierzyć, że AMS dał im taką niską cenę, więc jak nie wiadomo o co chodzi...
odpowiedź