SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mniej na reklamy farmaceutyków w tv i radiu, Aflofarm ze spadkiem o 25 proc., Sanofi-Aventis 122 proc. w górę (TOP5)

W pierwszym kwartale br. firmy farmaceutyczne zmniejszyły wydatki reklamowe o 12 proc. Zredukowały nakłady na wszystkie media, poza gazetami. Największym reklamodawcą w tej branży pozostaje Aflofarm Farmacja Polska, ale to Sanofi-Aventis zwiększyło budżet w skali roku o ponad 120 proc.

Dołącz do dyskusji: Mniej na reklamy farmaceutyków w tv i radiu, Aflofarm ze spadkiem o 25 proc., Sanofi-Aventis 122 proc. w górę (TOP5)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl