SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

naTemat rozwija platformę BRID do komunikacji marek. Na początek bank BNP Paribas

Grupa naTemat rozwija platformę o nazwie BRID, która pozwala czytelnikom współdecydować o tworzonych przez redakcję materiałach, takich jak pogłębione artykuły i wywiady, reportaże, podcasty oraz produkcje wideo. Dotychczas użytkownicy naTemat zagłosowali na materiały ze stacji meteorologicznej na Kasprowym Wierchu oraz reportaż o sytuacji polskich przedsiębiorców w dobie pandemii. Platforma jest też wykorzystywana w komunikacji typu CSR, na start artykuł o BNP Paribas.

 

Dołącz do dyskusji: naTemat rozwija platformę BRID do komunikacji marek. Na początek bank BNP Paribas

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Azxazanna
Tak!
Zdecydowanie!
Czytelnicy chcą czytać opłacone przez banki teksty o bankach!
odpowiedź
User
Boso
Ta piosenka śpiewana jest wyłącznie dla pieniędzy
odpowiedź