SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nike angażuje kontrowersyjnego sportowca do kampanii na 30-lecie claimu "Just Do It"

Twarzą kampanii Nike, świętującej 30 lat istnienia sloganu "Just Do It", został futbolista Colin Kaepernick. Wielu Amerykanom nie spodobało się to tak bardzo, że na znak protestu palili produkty marki. Tymczasem, Nike zanotowało kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży.

Dołącz do dyskusji: Nike angażuje kontrowersyjnego sportowca do kampanii na 30-lecie claimu "Just Do It"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dron
Co najmniej pokretne. Wielkie miedzynarodowe korpo, m.in. wykorzystujace niewolnicza prace dzieci odgrywajace role SJW.

Co ciekawe wykorzystali do tego marnego sportowca (najgorszy zapasowy quaterback w calej lidze), ktory nic nie poswiecil, z haslem z Thanosa Transformersow "Believe in something. Even if it means sacrificing half of humanity."
LOL
odpowiedź