Obsługa klientów przenosi się do mediów społecznościowych. Hitem filmy produktowe na YouTube
Obsługa klientów odbywa się coraz częściej z wykorzystaniem nowoczesnych form kontaktu, głównie serwisów społecznościowych i aplikacji mobilnych. Konsumenci polubili też krótkie filmiki produktowo-poradnikowe dostępne m.in. na YouTube. Chętnie piszą także komentarze w internecie na temat produktów, co pomaga firmom dostosować ofertę do potrzeb ich klientów.
Dołącz do dyskusji: Obsługa klientów przenosi się do mediów społecznościowych. Hitem filmy produktowe na YouTube
Korzystając z usług sieci Play zdarzyła mi się sytuacja, że operator nie wywiązał się należycie z umowy, zgłosiłam problem – nie dość że został szybko naprawiony to otrzymałam (nie wnioskując) rabat 50% na 3 kolejne faktury w ramach przeprosin za niedogodności. Mojemu ojcu, który od wielu lat korzysta z usług Orange zdarzyła się podobna sytuacja. Po pierwszej reklamacji zlikwidowany problem pojawił się jeszcze trzykrotnie. Orange nie dość że naprawiało problemy z opóźnieniem i nie przyznało ze swojej dobrej woli żadnej rekompensaty za niedogodności to jeszcze w odpowiedzi na wniosek o przyznanie rabatu w imię utrzymania dobrych relacji odpisało mojemu ojcu, że musi udowodnić zaistnienie szkody majątkowej aby przyznali jakikolwiek rabat. Brawo za umiejętność dbania o klienta. Łatwo się domyślić, że mój ojciec nie przedłuży umowy w tej sieci, która swoich stałych klientów ma w takim poważaniu i będzie odradzał każdemu wiązanie się z Orange. Ja z resztą także.